Vi har hatt litt snø…..

Hei dere.

Lørdag morgen og med litt kaffe i koppen er det helt komplett. Jeg har funnet frem litt julemusikk, og vet dere? Jeg har faktisk også fått opp julegardiner på kjøkken, stjerna og funnet frem advent staken. Så jeg ligger liksom litt godt an i år. Ikke verst.

Jeg holdt på å styre her i går, og midt oppi dette fant jeg ut at jeg skulle olje spisebordet. Så det ble litt kaotisk her i stua. Men så er det gjort.

Når det på toppen av det hele begynte å dale litt hvitt, da kom jule stemningen til de grader. Litt herlig.

Jeg har også i år funnet frem røkelse. For meg er dette jul. Så et lite tips hvis du vil ha litt julelukt i huset. Brenn røkelse. Det kan kjøpes på apoteket.

Det blir nok litt fokus på jul i dag. Tenkte å se om jeg kunne finne meg en fin dørkrans, samt jeg skal få med meg julemarked i Gamle Stavanger. Her får jeg kanskje selskap av sønnen min. Han  har sagt at han kanskje har tid å være med. Så får vi se om han kan ofre noen minutter på sin gamle mor.

Ønsker dere en fantastisk dag, tenk det lakker og lir mot jul dere:)

 

Har satt opp et lite fat også – den fine telys staken vant jeg av Heimalaga i fjor:

 

Så må jeg jo legge beviset om at vi i Stavanger distriktet fikk litt snø i går. Det ble litt mer enn dette for det drysset litt mer etter bildet:

#førjulstid #advent  #familie

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg