Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 48

Siste dagene i november er lagt bak oss, og i denne uken startet vi julemåneden. Det har preget oss her hjemme også. Vi har ikke gjort de store tingene, men stjerna er oppe, advent staken på plass, julegardiner på plass og døren har fått litt pynt på. Rett og slett adventstiden har startet. Kos, venner og familie håper jeg at disse dagene før jul kommer til å fylles med.

Vi er jo noen dager uti desember, men før jeg tar full fart ønsker jeg å dele øyeblikkene fra uken som har gått med deg.

 

Høydepunkt:

Julemarked i Gamle Stavanger. Jeg bare elsker den bydelen, og når det pyntes til jul der blir det en magisk stemning. Savnet jo snøen, men……  Du kan lese om markedet HER.

Øyeblikk:

Vi har hatt litt sykdom i heimen. Tross dette blir det litt roligere, og vi hadde mange fine pratestunder. 

Flause:

Tror jeg har holdt meg unna flauser denne uken.

Trening:

Fortsetter på trenden jeg er inni. Veldig labert. En spinningtime og en rusletur. Jeg må jo bemerke at å tusle i Gamle Stavanger og er bevegelse, så jeg hiver på den også.

Innkjøp:

En til presang i boks. I tillegg har jeg ferdigstilt pakkekalenderen til poden. Ja, jeg vet – han er 15, men jeg synes det er litt koselig.

 

Et bilde fra fantastiske Stavanger. Flott til og med i gråvær:) 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

6 kommentarer

Siste innlegg