Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 49

Jul, det er det som har preget denne uken. Jeg har vært på en del juletilstelninger i forbindelse med jobb med god mat og godt selskap. Når vi i tillegg fikk litt snø nå i helgen kom julestemningen for fullt. 

Dagene flyr avgårde, og skulle ønske at vi kunne fått stoppet tiden litt, for det er en herlig tid.

Her kommer min oppsummering fra forrige uke.

 

Høydepunkt:

Når jeg følte meg som supermamma. Jeg fikset jakken til sønnen min, og tok i bruk et skult talent som jeg ikke visste jeg hadde. Du kan lese om hendelsen HER.

Øyeblikk:

Kveldsstundene vi har hatt her hjemme, jeg og sønnen min. Levende lys og hatt mange gode samtaler. Disse stundene er gull verdt.

Opplevelse:

Jeg fikk en privat visning på nye hotell Atlantic her i Stavanger. Fantastisk flott. Du kan lese om det HER.

Flause:

Uff – jeg gjorde en virkelig bommert når jeg skulle bake. Skulle egentlig lage serinakaker, men i hodet mitt tenkte jeg sandkaker. Dermed ble det sandkaker med serinakake topp…… Når jeg oppdaget det ble jeg litt forundret, men de smakte nå godt disse også. Min lille vri i år. Ps. ikke si det til noen.

Trening:

Fortsetter på trenden jeg er inni. Veldig labert. En spinningtime og tre rusletur. Det kan jo bare bli bedre.

Innkjøp:

Fire presanger til i boks. Det går jo rette veien dette her.

 

Beviset på at vi faktisk har litt snø i Stavanger:

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

12 kommentarer

Siste innlegg