Jeg har blitt Administrerende Direktør!

Her om dagen sendte jeg ut julehilsener til våre kunder, og fikk en mail til bake hvor det sto:

“Jeg har nå gått over i en annen stilling og har blitt Administrerende Direktør i mitt eget liv”

Det sto selvfølgelig litt mer, men det var hovedpunktet. Dette er en flott dame som har gått av med pensjon.

Dette var en liten tankevekker for meg, og absolutt en mail jeg la merke til. Men hallo, burde vi ikke alle gjøre det? Ta på oss Adm.dir. hatten og ta full kontroll over vårt eget liv? Leve livet slik vi vil? 

Fra den dagen mailen kom har jeg tatt frem de ordene innimellom, og jeg må si at de gjorde inntrykk på meg på en merkelig måte. 

Tar jeg fullstendig ansvar over mitt eget liv? I hovedtrekk gjør jeg nok det, men det er nok noen punkter som jeg ikke er så veldig god på. Som et gammelt utrykk sier “Vi er vår egen lykkes smed”! Det går jo litt på det samme.

Jeg tror jeg gjemmer de ordene jeg, og tar de frem innimellom for å være sikker på at jeg styrer skuta mi hvor jeg vil. Tror nok det blir å putte på nyttårsforsettet for 2018. 

Ønsker dere en fantastisk dag videre. 

#admdir #jobbtittel #egetliv #helse 

8 kommentarer

Siste innlegg