Da har freden senket seg…..

Hei dere.

Håper dere har hatt en like fin dag som meg. Jeg har fått gjort noen æren og handlet siste rest til jula. Bare noen småting heldigvis, for det var ganske så kaotisk ute.

En av tinga jeg skulle ha var druer. Både grønne og blå, og jammen meg var det en dyr affære. Hele fortjenesten på non stop forsvant med de druene. Så da er jeg nærmest i null. Ble litt irritert på det. Du kan lese om kuppet mitt HER.

Nå blir det er stille og rolig kveld med litt tv og Hovmesteren. Lader litt opp til i morgen siden jeg både skal steike Sursteiken som vi skal ha til 1.dag, samt lage desserten. Det gleder jeg meg til. Innlegget om Sursteiken som har ligget i lake finner du HER

Ønsker dere en fantastisk fin Lille Julaften kveld, og ikke glem i morgen er det Julaften dere:)

 

#forberedelserjul #førjul #julemiddag 

6 kommentarer

Siste innlegg