Julepresanger til alenemødre…..

Hei dere.

Ja nå er julen nesten overstått. Håper dere har hatt det like fint som meg.

Her startet julen med den årlige nissefesten, en dags pause før julekvelden gjorde sitt inntog. Deretter har det vært selskaper og besøk av familie og venner. Rett og slett en herlig og kjekk jul.

Julepresanger har jeg og fått. Mye ulltøy og skjønnhetsprodukter, men også ting som er absolutt nødvendig i et hus. Verktøy. 

Kanskje ikke det mest spennende å åpne opp, tross om det var på ønskelisten. Jeg er som andre damer mer glad i klær, skjønnhetsprodukter og dill. 

Når det er sagt er det veldig kjekt å ha verktøy som forenkler hverdagen. I år fikk jeg forskjellige typer skrujern som passer til drillen som jeg fikk for et par år siden. Jeg har til og med testet det ut på utelyset som var skrudd bom fast. Det funket som bare det. Dette lyset har nå vært uten pære et år eller to da jeg ikke har hatt mulighet til å skru skruene opp med et vanlig skrujern.

Så på en måte fikk jeg utelys til jul. Bare på en måte altså.

Så et lite tips til julepresanger og presanger til alenemødre som meg. Verktøy. De er kanskje ikke så veldig glad når de pakker opp, men du får absolutt noen gode tanker når verktøyet trengs. 

Nå skal jeg plassere meg godt nedi sofaen, og der kommer kvelden til å tilbringes. Håper det er noen kjekke filmer som går.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld…….

 

og min fantastiske julepresang:

 #famileogbarn #alenemamma #mamma #foreldre #famile #julepresang

14 kommentarer

Siste innlegg