En nisse her, og en nisse der….

Hei dere.

Håper dere har det fint nå som vi er inne i første helgen i 2018.

Jeg holder på i disse morgentimene å “fjerne” julen her hjemme. I år som i fjor, dukker det alltid opp en nisse og to når alt er stablet fint opp på loftet. Ingen unntak i år. Lurer rett og slett på om de prøver å fortelle meg at jeg har en nisse og to for mye? Hvem vet.

Litt tomt blir det, så det er litt vemodig også. Julepynten gjør det litt varmere inne, kanskje også for at jeg ikke har hengt meg på trenden med lyse og duse farger på pynten. Her i hjemme er det for det meste den samme pynten som går igjen år etter år. Minner og jeg tror også at poden synes det er kos. Innimellom snakker vi om når vi fikk nissene og tinga, for hver har sin historie.

Ute er det nydelig, så jeg må nok ta meg en tur når jeg er ferdig med ryddingen min. Gradestokken viser rundt null, og det er sol. Herlig.

Ønsker dere en flott dag, og husk det er helg så vi har lov til å kose oss. Det skal visst være veldig sundt.

“Sniken” som hadde gjemt seg vekk i år. Må være for den er grå og ikke rød som mine fleste nisser:)

#jul #nyttår #2018  #hjem #familie #interiør #mamma

20 kommentarer

Siste innlegg