Jeg valgte feil dag….

Hei dere.

Det ble en litt sen morgen på meg i dag. Tenk at jeg sov helt til klokken ti. Det skjer ikke så ofte, men i dag var det bare herlig.

Jeg sitter her med litt blandede følelser. I går når det var supert vær brukte jeg mesteparten av dagen til å rydde vekk julen. Vasket og styrte. Det var nydelig vær ute og jeg fikk så vidt tid til en liten rusletur før solen forsvant.

I dag derimot sitter jeg her med nystrøket hus, og hadde i grunnen tenkt at i dag, ja i dag skulle jeg virkelig benyttet det fine været til å ta en lengre tur.

Men. Ute er det overskyet, på grensen til mildvær og surt i grunnen. 

Jeg må nok ut på en liten luftings for det, men kjenner på at jeg i grunnen kunne tenkt meg været vi hadde i går. Så jeg sitter litt og lader litt opp til det. Får plutselig bare så mange ting en skulle ha gjort, men det blir nok bra bare en kommer seg ut.

Ønsker dere en fantastisk søndag videre. Jeg legger ved noen få bilder fra turen i går, det var bare helt fantastisk.

 

 

 

#vinterdag #hjemme #familie  #hverdag

 

28 kommentarer

Siste innlegg