Tilbakeblikk på uken som har gått, uke 1

Første uken i 2018 er over. Her hos oss gikk den veldig bra. Uken besto av noen dager i London, etterfulgt av hverdagen. Helgen ble julen ryddet vekk, og her i Stavanger skimtet det til med herlig men kaldt vær på lørdagen. Starten av det nye året har vært bra, så da er det bare å glede seg til resten.

Her kommer min oppsummering fra forrige uke.

 

Øyeblikk:

På vår siste dag i London var vi på sønnens sitt favoritt lag Chelsea`s hjemmebane. Bare å se hvor mye dette betydde for ham var nok for at dette ble omgjort til mitt høydepunkt for uken. Du kan lese om vårt besøk HER

Opplevelse:

Hele turen til London. Vi var hos min bror i litt over en uke og hadde noen fine dager. Det er sjeldent at vi alle tre søsknene er samlet. Mye prat, latter, og ikke minst mange utflukter. En kan leve lenge på slike stunder.

Flause:

Ingen flauser den første uken i 2018. Regner med at denne trenden fortsetter hele året. Vel, hadde vel savnet latteren flausene gir meg…… så noen kan vel gå. Har litt å gå på da….

Trening:

Fortsetter på trenden jeg er inni. Veldig labert. I London var det maraton de to dagene vi var der, og jeg har fått meg en spinningtime. Ellers har jeg hatt to rusleturer i nabolaget.

Innkjøp:

Årets beste kjøp hittil. Poden fikk drakt og en jakke fra turen vår til Chelseas. Han er kjempekry. Ellers har jeg ikke handlet noe annet enn tax free.

Et bilde jeg tok fra en tur i nabolaget på lørdag. Nydelig vær, og her så det ut som stråa står i brann.

 

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma 

10 kommentarer

Siste innlegg