Tilbakeblikk på uken som har gått, uke 2

Da kan vi krysse av uke 2 i kalenderen. Føler at vi nettopp planla jul, men det har vel litt med alderen det at tiden går fortere og fortere. 

Vi har lagt bak oss en grei og avslappende uke i grunnen. Ikke så mye som har skjedd, men hverdagen må en jo også regne med. Faktisk har det vært helt herlig å bare tatt ting som det kommer.

Vinteren kommer visst ikke for fullt her i Stavanger området i år heller. Vi har ikke sett så mye til den enda. Litt ned på minus har det vært, for så å snu og gitt oss det vanlige høstværet. Jeg klager ikke altså, for det har sin sjarm det også.

Her kommer min oppsummering fra forrige uke.

 

Øyeblikk:

Vi har hatt noen koselige kveldsstunder her hjemme. Litt god mat, prat og latter. Elsker disse øyeblikkene når poden har litt tid til meg.  

Opplevelse:

Som sagt ikke så mange superopplevelser denne uken men å se at min metode eller tanke fungerte når jeg pusset opp benkeplaten på kjøkken gjorde en del med selvfølelsen. Jeg ble kjempefornøyd, og borte var det gulaktige skjæret som har irritert meg i noen år. Du kan lese og se forvandlingen HER.

Flause:

Av og til er en bare glad for at ingen ser. Det samme var jeg da jeg fornøyd monterte sandpapir på pussemaskinen. Etter 5 min. bruk merker at det er montert på feil vei. Rett og slett ingen effekt. Lo litt for meg selv. 

Trening:

Enda en laber uke. Tror nok jeg er litt daff for tiden. En spinningtime og tre rusleturer i nærmiljøet her. Ikke så veldig lange siden det har vært surt og kaldt.

Innkjøp:

Ingen innkjøp. Fantastisk. Da har jeg jo spart penger da…

 

Et bilde fra fredagens gåtur. Herlig og kaldt, og ikke minst så gjør solen noe med en. Håper på flere slike vinterdager.

 

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma 

6 kommentarer

Siste innlegg