Vinter – Frodiths utfordring

Hei dere.

Da har vi kommet til dag 4 i Frodiths utfordring. Er du nysgjerrig på hva sprell damen har funnet på nå kan du gå inn HER. Husk at hun blir veldig glad hvis du har lyst å være med.

Jeg holder enda på å rokkere på rekkefølgen. Det er ikke for å ikke holde meg til rekkefølgen, men når en har det litt travelt må en ta det som passer best. Heldigvis er ikke Frodith så streng på akkurat det.

I dag falt valget på Vinter. Tenker jeg på vinter kommer snø, fjell og kos opp i grunnen. Men som de fleste har vi flest hverdager, og her i vest er det flest snøfrie dager. 

Jeg tror nok at værgudene også hørt om utfordringen, for denne uken har de faktisk sluppet ned litt dryss her i Stavanger også.

Her kommer mitt vinter bilde tatt i dag her i Stavanger. Jeg bor ved sjøen, og kontrasten snø og sjø er fantastisk. 

Har du lyst å se de andre bidragene mine kan du se klikke på disse.IS, ENGEL og SNØMANN.

#frodith #frodithutfordring #englerisnø #engelisnø #vmutfordringfrodith  #vinterutfordring #vinter #snø #is #istapp #Haukeliseter #stavangerturistforrening #vinter

24 kommentarer

Siste innlegg