Ikke alt som går som planlagt….

Hei dere.

Søndag kveld, og jeg sitter her i grunnen ganske fornøyd tross om ikke alt har gått som vi har planlagt. Nå når jeg har kommet meg noenlunde, ja da blir poden syk.

Jeg full av energi, og han slapp som en fisk.

Jeg har sneket meg ut på noen turer både til byen og rundt i området her, jeg måtte rett og slett ha litt luft.

Tror nok han har kommet seg litt nå, siden fastelavnsbollene jeg laget til gikk ned på høykant. 

Jeg måtte bare innom og ønske alle flott mammaer gratulerer med dagen. Håper den har vært fint. Og om dere lurer så har jeg fått en kjempegod mammaklem. Noen blomsterkvaster kjøpte jeg meg selv i går, bare i tilfelle:)

Ha en fortsatt fin kveld.

Jeg hadde meg en kaffekopp i Stavanger Sentrum i går med noen gode venner. Veldig koselig.

En hyllest til meg selv:

Litt bilder fra turen min i dag. Friskt og godt:

 

Litt kos må vi ha… det er jo morsdag og bollesøndag:

#søndag #hverdag #famiieogbarn  #morsdag #fastelaven #mamma

8 kommentarer

Siste innlegg