Made in Rogaland Salgsmesse på Tungenes Fyr

I dag har vi vært på en veldig kjekk salgsmesse på Tungenes Fyr. Foruten fantastisk vær, var det så mye kjekt å titte på, og ja og å kjøpe. Selvfølgelig smaker det jo litt godt med en kopp kaffe og litt kake også. 

Åtte kunstnere og håndverkere har hatt utstilling av sine arbeider. Jeg legger ved noen bilder som er tatt både ute og inne. Vil du lese mer om Tungenes Fyr kan du gå inn på innlegget mitt HER.

Tungenes Fyr når en kommer oppover veien. I et slikt vær vi har hatt i dag er det bare helt nydelig.

Skiltet som hang utenfor. Synes det var litt morsomt:

Litt av utstillingen/salgsbodene som var inne i fyrhusets andre etasje:

Ble veldig fasinert over disse skoene/støvlene som er over og under her:

 

 

 

 

Når vi først var i slike vakre omgivelser måtte vi ha en liten rusletur også. Absolutt helt fantastisk:

Ikke alltid jeg får være med på bilder siden jeg tar de fleste selv. Men i dag var jeg heldig:)

 

 

 

Utstillerene var:  Stavanger Glassblåseri, Nina Filtmaker, Keramikeren, Marys Vev, Klara Pil, Bakka smykker, Jette lærvarer og Ullrommet.

#håndverksutstilling #tungenes #tungenesfyr #Randaberg #stavanger #Rogaland #natur

14 kommentarer

Siste innlegg