Tips til hvordan du får farge på påske egga

Hei dere.

Tenk nå står snart påsken for dør. Vel jeg skal innom jobb i morgen, men da. Ja da er det påske for meg også.

Det skal bli herlig med noen dager fri. Litt fjell og litt hjemme. Poden skal på fjellet med faren, så de kommer sikkert til å kose seg masse de også.

Det blir nok ikke så mye morsomme påske egg her hos meg, men oppigjennom oppveksten til sønnen min har vi hatt en liten tradisjon med å koke påske egga i diverse for å få forskjellige farger. Det er like spennende hver gang. Det beste er jo at det fungerer.

Så ønsker du å få litt farge på egga legger jeg ved dette bildet som jeg fant på nettet. Jeg kan si såpass at jeg vet at løk fungerer, persille, blåbær og kaffe.

Lykke til med en fargerik egge påske.

 

Randaberg gårdsutsalg sitt bilde.

#påskeegg #stavangerinmyheart #påske #familie #mamma #barn

10 kommentarer

Siste innlegg