Rumpetrening på Brusand Stranden

Hei dere.

Jeg sier bare. For en dag vi hadde i går. Håper jo dagen i dag blir likedan. 

Det var i grunnen ikke et bevisst mål å ha rumpetrening, men når en planlegger tur til en strand som strekker seg utover, og en trasker timer i sand. Ja da vil jeg absolutt si at vi får rumpetrening på kjøpet.

Vi har vært på Brusand, som er den 2. sørligste av Jærstrendene. Jeg har nok vært der før for lenge siden, men ikke noe jeg husker noe fra. 

På denne stranden er det mange fra Stavanger område som har campingvogn. Før sanddynene er det en stor campingplass. Det var en nydelig plass med flotte vogner og hager. Kan tenke meg at det må være en drøm å ha en slik plass nesten på stranden.

Jeg legger ved noen bilder. Kanskje dette er den fineste Jærstranden?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brusand er en bygd og et tettsted i Hå kommune sør på Jæren. Brusand ligger på en smal sandstripe mellom Bjårvatnet og havet. Her finner man en sandstrand som er 7 kilometer lang. 

#Rogaland #Jæren #jærstrender #reiseliv #reiseglede #stavangerinmyheart #mittrogaland

 

23 kommentarer

Siste innlegg