Påsken varer helt til jula eller?

Hei dere og god morgen.

Det slo meg her i går morges da jeg ordnet til frokosten for meg og poden. Vi har jo faktisk påske enda. For å gjøre det ekstra påskete toppet jeg med servietter i samme sjangeren. Så en kan nærmest si at påsken varer helt til julen her i huset……..

 

 

Har nå byttet ut de gule blomstene med litt mer vårlig……

Vi fikk en herlig og frisk tur i går også. Vi brukte Viste Strandhotell som utgangspunkt og gikk utover mot Vistnes. Det å gå ved sjøen, med dets ansikter er rene terapien. Bølgene skvulpet innimellom litt opp, men for det meste var sjøen rolig. Jeg har hatt et innlegg om denne turen før med mer historie. Du kan lese om den HER.

Legger ved noen bilder og ønsker dere en fantastisk søndag.

 

Din egen strand om du vil. Ligger gjemt om sommeren:

Utsikt rett mot Nordsjøen:

 

Ble litt fasinert av de hjemmesnekra hagemøblene:

 

Vistnes. Koselig plass som ligner litt på en sørlandsperle:

Så avslutter jeg med dette koselig bildet av fiskebåten. Den var jo bare så søt:

#påske #påskefølelse #vistnes #viste #Randaberg #Rogaland #natur #liveterbestute

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg