En innrømmelse! Litt flaut og litt morsomt

Hei dere.

I dag har jeg vært på tur rundt Stokkavannet som ligger her i Stavanger.

Når jeg går rundt disse vanna her i Stavanger, må jeg innrømme at jeg humrer litt for meg selv, og en skal ikke se bort fra at jeg rister litt på hodet også. Av meg selv da vel og merke.

Stavanger Kommune har satt opp noen skilt som forteller at det går sauer på jordene som er inngjerdet. Dette gjør de på en litt humoristisk måte: “Her beiter levende gressklippere”.

Tross om jeg går, regner jeg med at det må være farten min som har gjort at jeg har lest feil. På en tur i fjor oppdaget jeg at det sto noe helt annet enn jeg hadde innbilt meg.

På denne turen oppdaget jeg nemlig hva det sto. Ikke hva jeg trodde det sto.

Når jeg har hastet forbi har jeg tenkt at det har vært merkelig, og ja jeg har nok tittet over et gjerde og to for å se om jeg har sett noen. Jeg kan fortelle det at det er ikke sauer jeg har sett etter siden jeg trodde det sto: Her beiter levende gresshoppere.

Ønsker dere en fantastisk kveld.

 

#gressklippere #feillesing #stokkavannet 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg