Blomstring og fine dager….

Hei dere.

Jeg må nok innrømme at i disse dager har jeg nesten ikke ord. Naturen har våknet fra dvalen og står i full blomst og værgudene gir oss det fine mai været. Det kribler litt ekstra i kroppen, og alt virker plutselig så mye lettere.

Jeg har i løpet av de siste dagene vært ute på en del turer, og innimellom må jeg bare stoppe opp og bare beundre. Det er farger, liv og røre både av folk og fe og alle virker som meg lette til sinns.

Her i huset forbereder poden seg til eksamen i morgen, og jeg kan bare si at jeg er glad at det ikke er meg. Jeg lurer på faktisk om de lærer det samme som vi gjorde. Det virker ganske så ukjent for meg. Jeg har fortalt at matte som han kom opp i var et av mine fag på skolen, men i forhold til kunnskapen jeg har vist at jeg har på det de holder på med, tror jeg at han er ganske i tvil.  Jeg tror nok at han har konkludert med at jeg har tatt en skrøne, men høflig nok til å ikke nevne det.

Så til han og alle andre som skal opp i matte eksamen i morgen, lykke til. 

Jeg legger ved noen bilder jeg tok her om dagen. Jeg tror jeg kaller bildene blomstring……

Ha en flott kveld.

 

Bildene er tatt ved Mosvannet i Stavanger.

 

 

#blomstring #eksamen #matte #stavangerinmyheart #vår #maidag #mamma

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg