Har du også gitt hushjelpen fri i finværet?

Hei dere.

Jeg sier bare wow. For noen herlige dager vi har hatt. Sol og sommer, shorts og singlet har vært fremme og jeg tror også at sandalene har fått en runde og to.

Når det er slikt et vær skjer det ofte at jeg lar hushjelpen få fri. Det er så mye annet kjekt å finne på enn å være inne. Hagearbeid, en tur på stranden og mange andre kjekke uteaktiviteter.

I dag så jeg resultatet etter disse herlige dagene. Skittentøyskurven hadde hopet seg opp og ting lå ikke akkurat der de skulle. Og ikke minst, gulvene skulle absolutt sett både støvsuger og vaskekluten. 

Dermed har dette vært mine sysler disse morgentimene……

Vi har hatt det litt disig i frem til nå i dag, men jeg regner med at solen kommer til å titte skikkelig frem ganske så snart. Så da er jeg absolutt klar for uteaktiviteter igjen. 

Er dere også slik at dere slakker på litt med hushjelp faktene når været viser seg fra sin beste side?

Ønsker dere en strålende søndag…….. og husk husarbeidet kan vente…… jeg tror ikke det er noen som tar det for deg….

#hushjelp #sommerdager #strand #soldager #husmor #mamma

18 kommentarer

Siste innlegg