Solastranden og flyvende sand….

 

Hei dere.

I dag har jeg faktisk vært på Solastranden. Ikke for å gå tur, men rett og slett sole meg.

Jeg må vel innrømme at det ble ingen bading på meg. Litt pysete, og når vi har fønvind og vindkast hele tiden ble jeg ikke all for varm. 

Gradene viste over 30, så vinden kom godt med. Skal jeg være veldig pirkete må det være at vinden også gjør at sanden fyker hit og dit, så jeg er nok ikke den eneste som hadde med meg sand hjem.

I tillegg til vinden var det en fantastisk himmel. Skyer i det ene øyeblikket og helt blått i det andre. Litt spesielt, men fasinerende.

Jeg legger ved noen bilder av den flotte stranden vi har, og ønsker dere en riktig god lørdagskveld. Her blir det noen venninner på besøk, litt ost og vin…. Rett og slett en flott avslutning på en flott dag.

 

 

 

Innimellom kommer det fly som er på vei til å lande på flyplassen. Litt spesielt….

14 kommentarer

Siste innlegg