Når du måla dine?

Hei dere.

Ny dag og nye muligheter. 

Jeg har jo ferie, men synes det er fantastisk å stå opp tidlig. Finne meg en kopp kaffe, ta en tur ut og avslutte morgningen kanskje med noen sider i en bok.

Jeg har nettopp blitt ferdig med “Den ene pluss en” av Jojo Moyes, en bok jeg absolutt kan anbefale.

På siste siden, som en liten avslutningen er det en liten oppsummering fra dattera som er et mattegeni. Hun tar for seg sannsynlighetsloven kombinert med de store talls lov som sier at for å slå alle oddsene må du av og til gjenta en økt eller en hendelse et økende antall ganger for å få det resultatet du ønsker.

Jo mer du gjør det, dess nærmere kommer du. 

En må bare ikke gi opp.

Med disse ordene til ettertanke ønsker jeg dere en fantastisk søndag.

 

Dette bildet er tatt ved Hålandsvannet, Randaberg på en av mine morgenturer.

#sommerglede #ferie #visdomsord 

11 kommentarer

Siste innlegg