Så stor du har blitt……..

Nå var ferien over for noen dager og i dag har jeg vært på jobb. Dette resulterte også i at jeg etter jobb var rundt Mosvannet som jeg ikke har gjort siden ferien startet. Jeg gledet meg faktisk ganske mye, og kikket etter svanefamilien på hele runden min. Jeg traff på de helt i slutten ved campingplassen.

Det er litt merkelig for jeg føler litt eierskap til disse. Jeg har nesten fulgt de hver dag frem til ferien min, og de gangene jeg ikke har fått et glimt har jeg kikket veldig etter dem. De har vokst litt etter litt, og tasset rundt på forskjellige plasser ved vannet. Som regel sammen med mor og far. 

Mor eller var det far?  var også i nærheten i dag. Selv om jeg ganske nærme reagerte ingen av de. De holdt på med sitt. De så ut som jeg kom rett i ettermiddag stellet, dermed ble det ikke de beste bildene. 

I løpet av ukene som har gått siden sist har de vokst ganske mye. De første bildene jeg tok av de finner du HER, og dette var i begynnelsen av juni.

Jeg legger ved et bilde og ønsker dere en fantastisk mandagskveld.

 

 

 

#svaner #idyll #natur

8 kommentarer

Siste innlegg