Det blir fort fullt!

Hei fininger.

Det er torsdag morgning, og her sitter jeg i grunnen pakket og klar til noen dager Bordeaux. Hva som venter oss vet vi ikke helt, da vi ikke har planlagt turen i detaljer. 

Vi har bestilt fly og hotell, og så har vi gjort oss noen tanker om å leie sykler for å sykle litt rundt i vin distriktene. En liten blå tur med andre ord, så vi er ganske så spente da ingen av oss er særlig bereist i Frankrike.

Hver gang jeg pakker til turer blir alltid kofferten full. Det har liksom ikke så mye å si på størrelsen på kofferten, jeg finner alltid ting å putte i den. Mange av tinga har jeg med bare i tilfelle jeg trenger dem. Til større koffert, til flere slike ting har jeg med. Det er ikke unntak på denne reisen. 

Hver gang er jeg forundret over hvor mye jeg egentlig klarer å få oppi en koffert. Uansett størrelse.

Etter hver pakking lover jeg meg selv at jeg skal bli bedre til neste reise. Det skjer jo aldri.

Er du også slik når du pakker, eller er du flink til å ta med kun det du trenger?

 

#reiseglede #pakking #koffert 

 

 

17 kommentarer
    1. God tur! 🙂 jeg var sånn før, men etter hvert fant jeg ut at det fungerer best å tenke over hva jeg vil gå med i forskjellige anledninger på forhånd 🙂

    2. Det høres ut som når jeg pakker 😉
      Blir alltid for mye. Overrasket meg selv på helgetur til Madrid. Da pakket jeg en liten håndkoffert og klarte meg fint med det. Så det går an 😉
      Meb det hører til sjeldenhetene. Kommer an på turen og værvarsler 🙂

    3. jeg pakken sikkert med for mye jeg også,men vi er flinke til å si høgt att om vi mangler noe kan vi kjøpe det :=) og som regel har vi nok og slipper å kjøpe .
      Deilig med en miniferie da ,kos deg masse

    4. Høres veldig koselig ut :-)) Når jeg drar på tur pakker jeg minst mulig, kun det aller mest nødvendige og en pakke eller to med «Biotex» kommer an på hvor lang turen blir, men å skylle opp litt tøy underveis er aldri noe problem. Mer plass i kofferten til minner og eventuelt nye plagg :-)) Kos deg masse, ha en herlig ferie 🙂

    5. Akkurat slik er jeg når jeg pakker også. Alltid for fullt. Jeg kan jo få bruk for det og det og det, så må jo de skoene være med til det antrekket osv. Jeg har måttet betale straffegebyr på flyplasser en rekke ganger pga. overvekt. Lærer aldri. Uansett så tror jeg ferien din kommer til å bli super, i de områder dere skal besøke. Har aldri vært der selv, men har hørt mye fint om den delen av Frankrike og har alltid hatt en drøm om å reise dit. Kanskje blir det en dag. Jeg har vært i Paris da, så tidlig som i 1990, og jeg elsker Frankrike. Ha en flott tur, og det blir spennende å følge med på bloggen din etterhvert, om det kommer et innlegg fra turen. Klem <3

    6. Ja jeg er helt ramm på å pakke for mye..men man må jo ha med ting i tilfelle dårlig vær..osv…Nå på siste tur, brukte jeg bare halvparten…..hihih…Ha en god tur!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg