Jeg klarer ikke å bestemme meg…

Hei dere.

Nå går det raskt mot høst kjennes det ut på været i skrivende stund. Det regner, en liten vind og ikke minst havet har begynt å brumle igjen. 

Når jeg var på min morgenrunde rundt kysten her, nøyt jeg været akkurat som det var helt til det gikk opp for meg at sommeren kanskje er over. 

Jeg vet vi har hatt en flott sommer, og jeg har nytt hvert et minutt. Men er det over alt? Er jeg klar for høst?

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Jeg skulle gjerne hatt noen dager til med sand mellom tærne, tross om jeg i grunnen synes at høstdager med stearinlys, vær og vind også er herlige.

Uansett må jeg nok bare forholde meg til det som kommer, og nyte det som er. Det er jo i grunnen en sjarm med hver årstid.

Legger ved et bilde fra turen min i morges, og ønsker dere alle en fantastisk dag uansett om det er sommer eller høst der du er.

 

#værskifte #sommer2018 #stavangerinmyheart

15 kommentarer
    1. Her gjelder det å bare ta i mot det som kommer tror jeg 😀 Her regner det også, vind og ikke særlig temperatur. Og vi skal på bryllupsfest UTE i dag… 😀

    2. Jeg var ute på en unormalt tidlig morgentur idag,og da kjente jeg det,lukten av høst i lufta! Det var ikke at det var så kaldt,men … lufta var blitt en helt annen enn da jeg gikk i går på formiddagen. Jeg er klar for det,skolestart og hverdag,stearinlys og varme supper 🙂

    3. Ikke så lett å bestemme seg 🙂 Værgudene har i alle fall slitt med det her på våre kanter 🙂 Men det ble da noen dager i alle fall 🙂 Ikke så verst i dag faktisk.. men nå er vi veldig lenket til huset, så det får nå være som det vil uttafor 🙂 riktig god helg 🙂

    4. koselig bilde :=) jeg liker høsten ,den klare gode luften,nå regner det her også i dag,men vi fikk en lengre opphold for litt siden,da ryddet jeg i hus alle vannslangene i hagen,ja for jeg har mange som jeg har liggande hele sommeren,enkelt når ting skulle vannes ,det slipper jeg å tenke på nå :=) vi får helt sikkert flere fine dager,men tviler på att det blir med sand mellom tærne,da får en heller nyte på en annen måte,kanskje fjelltur,det er herlig en fin høstdag :=)

    5. Ja vi må nok bare ta det vi får…men uansett så går tiden mot høst, og den enorme varmen vil nok ikke komme tilbake…i år….Men flotte dager håper jeg også på….alt annet en øs pøs regn over lang tid..er greit…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg