Et alternativ spisebord

Hei og god morgen.

I dag har jeg en litt rolig morgen. Jeg har planlagt å tilbringe dagen og ettermiddagen på Oljemessen som foregår i Stavanger. Litt kaos blir det nok, men alltid kjekt å se, treffe folk og ikke minst kanskje få noen kontakter for videre samarbeid. 

Uansett så fant jeg ut i går at denne messen skapte litt endringer i jogge opplegget mitt. Jeg har tidligere nevnt min lettere sosiale angst når det gjelder å treffe på folk når jeg jogger. Mosvannet som jeg normalt tar en runde rundt før jeg kjører hjem ligger over veien for messeområdet. Hvis en går til byen må en gjennom her, så jeg tror nok det kan være ganske folksomt på tiden jeg springer rundt.

Dermed ble det Ullandhaug området i går. Litt opp og litt ned, og det passet i grunnen ganske så bra. 

I skogen, som det også er litt av her har de felt en del trær. Når jeg da passerte denne geniale løsningen, langbord med noen trestubber til krakker, måtte jeg bare stoppe for å ta et bilde. Var det ikke flott og ikke minst genialt? 

Så har du en stamme kan  jo kanskje dette være en ide?

Ønsker dere en fantastisk dag.

 

 

#utemøbler #diy #interiørglede #uterom 

12 kommentarer

Siste innlegg