Når 4 blir 6

For en tid tilbake kjøpte jeg noen kjeks sjokolader på Europris. De hadde to sorter, og jeg kjøpte en av hver.

I pakkene skulle det være 4 stk i hver.

Den ene sorten var det 6 stk i, mens den andre holdt det den lovet. Altså 4.

Tenkte det kanskje var en tilfeldighet.

Her om dagen var jeg innom Europris igjen. Jeg husket at poden synes en av disse var fantastisk gode, men husket ikke helt hvilken. Dermed kjøpte jeg en av hver.

Og hvor mange var det i pakkene? Akkurat som sist. Den ene var det 4 i som lovet, og den andre 6 stk. i.

Jeg er ikke misfornøyd med at jeg får mer enn jeg blir lovet, men synes det er litt morsomt. 

Så ønsker du å få litt mer enn du er lovet anbefaler jeg å gå på Europris og kjøpe denne sjokoladekjeksen. I tillegg er den visst veldig god i følge poden.

Innlegget er ikke sponset:) det er bare en observasjon.

 

10 kommentarer

Siste innlegg