Giveaways – når kulden setter inn….

Reklame | Stavangerinmyheart.blogg

Hei dere.

For en liten måned siden hadde jeg to års jubileum for bloggen. Dagen ble ikke feiret på noen som helst måte selv om jeg er evig takknemlig for dere som leser bloggen min, kommenterer og ikke minst alle de jeg har blitt “kjent” med på denne tiden.

Så til dere alle – tusen hjertelig takk!

For noen uker siden prøvde jeg meg på strikking og toving. Det gikk ganske så bra synes jeg, og siden den gang har det blitt noen tøfler. Mine første kan du se HER

Nå ønsker jeg å gi en av dere lesere muligheten til å vinne et par. 

Det eneste du må gjøre er å legge en kommentar om at du ønsker å være med i konkurransen, ønsket farge, skonr. og mail adresse.  

Vinneren blir trukket lørdag 1.desember. 

Siden jeg regner med at jeg ikke har str. eller fargen du ønsker ferdig, kan det ta en uke eller to før du får tøflene. Men jeg kan garantere at det blir før jul.

Håper du vil være med.

#giveaways #giveaway #håndarbeid #tøfler #tovatøfler #høst

 

 

16 kommentarer
    1. så kjekt da,først vil jeg si gratulere med 2år på blogg,tøflene er jo superfine og det hadde vært moro å vinne et par :=)skulle jeg være heldige ønsker jeg meg i grønn og ca str 37 :=) epost kan jeg skrive i meldingsboksen _=)
      ha en fin dag da

    2. Gratulerer med 2 års jubileet, kjempe fine tøfler og jeg ønsker og være med hadde jo vært moro og vinne et par for her i huset er det så gulvkaldt. Jeg ønsker meg lilla i størelse 39/40. Har skrevet min epost adresse under navnet mitt trenger vel ikke skrive den her da.
      Jeg og Elvis ønsker deg en kjempe fin dag.
      Klem

    3. Gratulerer med jubileumet 🙂 Tiden går jammen fort 🙂
      Jeg har blogget så lenge, at jeg husker faktisk ikke når jeg startet. Men ungene mine var små i alle fall 🙂
      Strikking er utrolig kjekt. Terapi for min del i alle fall 🙂 Og nå på denne tiden er det ekstra godt. Det luner mens man strikker, og det luner for den som får det på når det er ferdig.
      Kos deg med strikkingen, og lykke til, til den heldige vinner du kommer til å trekke ut <3
      (Jeg er ikke med i konkurransen, hadde bare lyst å kommentere <3)

    4. Grattis med toårs dagen! For en flott gave da. Jeg ønsker meg jo selvsagt et par slike jeg, om jeg til en forandring skulle vinne noe. Størrelsen er 41, farge er ikke så avgjørende. 😉

    5. Gratulerer med 2 års dagen til bloggen! ja du er blitt så flink til dette…og så flotte som de er!! Mamma ga oss alltid til jul før..men nå er hun jo borte..så jeg har ikke noen uten hull igjen…Så jeg kunne godt tenkt meg noen sånne…Samme hvilke farge..bare de er mørke…Str 38 og mail addr kan du evt få i innboksen..om du trenger det…:-) Ha en riktig god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg