Jippi…. Jeg klarte det…. nesten…

For noen år siden ble jeg ferdig med julegavene før desember. Hvert år siden har jeg prøvd å få til det samme uten helt å ha lykkes. Det har som regel vært noen etterslepere som har vært nesten umulig å finne. De vanskeligste selvfølgelig.

Men i år dere, klarte jeg det nesten. Jeg ser nærmest på det som det er innenfor. Siste presangen ble nemlig innkjøpt på lørdag 1. desember. 

Så hva gjør en da i desember når en ikke har pakkene hengende over seg?

Joda. Da koser en seg. 

Jeg har vært på byturer, kafe turer og bare nyter å se på folkelivet. Og gjett hva? Det er utrolig deilig.

 

#juleshopping

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg