Smoothie favoritt – forfriskende frokost

Hei og god morgen.

Da var det lørdag morgen , og enda er det helt rolig i nabolaget. Kaffen står og putrer, og jeg sitter her og koser meg min desidert smoothie favoritt. Frisk og god, så denne anbefaler jeg dere å prøve. Oppskrift er under bildet. 

Sønnen i huset sover sin søteste søvn, så det er nok noen timer før han våkner.

Dagen i dag går nok med til å gjøre de siste forberedelsene til konfirmasjonen. Servietter og bordkort må kjøpes inn. Tror nok jeg skal få meg en treningsøkt, og en liten gåtur også.

Ønsker dere en fantastisk lørdag, og lørdags morgen.

  

Til en porsjon:

fyller opp litt over halvveis med frossen mango

1/2 presset sitron

3 spiseskjeer vanilje yoghurt

2 spiseskjeer med solbær saft (jeg bruker den på bildet)

ca. 2 dl. eplejuice (jeg bruker økologisk)

Håper det smaker:)

#smoothie #frokost #mat #matblogg 

33 kommentarer

Siste innlegg