“Backstage” – Justin Bieber i Stavanger

Tenk, i dag er dagen mange “ungjenter”  her i Stavanger har ventet på. Justin Bieber entrer scenen.

Vi på kontoret har vært så heldige at vi har fått med oss oppriggingen, men uheldigvis ser vi kun baksiden av scenen fra kontoret. Hvis dere lurer kan jeg bekrefte at både lyd og lys fungerer, så dette blir bra.

Noen har til og med stått i kø siden i går, så det er nok mange spente sjeler som har litt ekstra sommerfugler i magen nå.

Leste også i nyhetene at Justin Bieber blant annet hadde vært innom en bensinstasjon og at han har fått lekt seg litt på en gård i nærheten.

Jeg var så heldig at jeg klarte å snike meg hjem før kaoset begynte. Det er nemlig over 30 000 som skal på konserten.

Må vel også innrømme at jeg er glad jeg slipper å gå, for det virker veldig folksomt. Men det er jo sikkert kjekt for de som er der. Når det er sagt har han noen bra sanger, tross om jeg ikke er helt i målgruppen hans. Så flink er han, absolutt.

På “sommershowet” er det andre også som skal opptre, selv om de kommer litt i skyggen av nevnte artist. Tix, Goldroom, Nico & Vinz, Martin Garrix entrer scenen før kveldens hoved nummer.

Jeg håper dere som skal på konserten koser dere masse, og at det står til forventningene.

Tross om det har vært litt av og på med regnbyger i dag, hadde det vært kjekt om det hadde blitt opphold, da  arrangementet holdes utendørs.

#justinbieber #jb #konsert #stavanger #Rogaland #musikk #sommerfest #underholdning #musikk

 

10 kommentarer

Siste innlegg