Santorini og “the Greek way”

Hei fininger.

Da er jeg på plass i Santorini, rettere sagt Perissa.

Turen ned gikk fint, og som avtalt ventet sjåføren på flyplassen. Han og alle de andre som skulle hente var ganske så overrasket siden flyet var på tiden. Det var ikke så vanlig her nede som han sa.

Leiligheten var slik jeg forventet. Litt større enn jeg trodde, og jeg har tre senger å boltre meg i. Ikke verst. Er vinduet oppe hører jeg bølgeskvulp når jeg ligger i sengen. Herlig.

I går, torsdag gjorde jeg faktisk ingenting utenom å se meg om i området og stranden. Herlig bare å ligge å slappe av. Trenger slike dager innimellom. I følge grekerne er det slik de gjør det. Slapper av og gjør ingenting:)

I dag skal jeg på den etterlengtede båtturen som varer hele dagen. Avsluttes med solnedgang i Oia.

Ønsker dere en flott fredag.

23 kommentarer

Siste innlegg