Bortkomne boxere og andre ting.

Du er kanskje som meg som har en liten skuff med strømper som ikke matcher. De venter liksom på sin make som sjelden kommer.

I dag fant jeg nemlig to slike ensomme strømper, og dermed er det to mindre i skuffen. Til glede må jeg vel innrømme, men og til litt vemod for jeg må si at jeg tross kraftige protester i november klarte å trumfe gjennom min tro og overbevisning til poden. Han hevdet at boxerene hans bare forsvant. Men jeg hadde jo svar på det siden han er jo hos faren av og til. Så vi konkluderte med at de var sikkert der.

For å bøte på disse manglende boxerene hans var det mange slike i pakkekalenderen til jul.

I dag skiftet jeg på sengen og la på et trekk som ikke så ofte blir brukt. Og hva dukket opp inni dynetrekket? Joda, de to strømpene og en boxer. Så jeg lurer på om det er noen andre av disse “forsvunnet” boxerene som også ligger i noen andre dynetrekk.

Jeg har bare lagt den inn i skapet, og jeg tror ikke at jeg skal nevne det. Og det blir jo spennende å se om det dukker opp flere opp etter hvert. En vet aldri.

blue boxer underwear on grunge wall
16 kommentarer

Siste innlegg