Someone`s gonne pay for this…..

For en del år siden var jeg på et foredrag med Gerard, verdens beste selger fra USA. Snakkesalig, engasjerende og med stor selvsikkerhet. Det er vel den beste beskrivelsen av ham.

Jeg beit meg spesielt merke i tanken han hadde om morgenen. Det har kommet til meg  innimellom, når jeg helst vil ligge under dyna, bare litt til.

Han likte heller ikke morgenene noe særlig. Når han gikk ut døra hadde han en tanke i hodet som han gjentok til seg selv, og det var:

– someone`s gonne pay for this!

Det var rett og slett innstillingen han hadde, hver morgen, og som drev ham gjennom dagen, og ikke minst gjennom salga. Må nevne at han solgte biler, i haugevis. Hans motiv var penger til å kunne fø familien.

Så hva med å ha dette som et motto om morgenene, for å nå mål og drømmer. Som en indre motivator. Grunnen til at du har stått opp er å oppnå de måla du har satt deg, og ingenting skal stoppe deg i det. Litt formidlet versjon av Gerad rett og slett. Da er kanskje ikke nyttårsforsetta så langt unna.

Ønsker dere en flott morgen …….. :))

bildet hentet fra Google.

 

#mål #fortsett

20 kommentarer

Siste innlegg