Mine “Uggs” – hot or not?

Uansett om de er hot eller not, er det vel et av de mest behagelige skoa det går an å gå i. En annen ting er jo at de er det vanskeligste paret jeg noen gang har prøvd å bli kvitt.

Må tilføye – jeg vet at jeg ikke har de originale, men Clarks sin versjon. Men regner med at komforten er ganske den samme.

Mine ble kjøpt inn på en tur til Warszava for 6-7 år siden. Jeg fikk ikke bagasjen, og etter en halv dag på shopping med sko med litt høye hæler, var det en sann nytelse å stikke føttene mine nedi disse.

Vi har nærmest fått en mnd. ritualer på vinterhalvåret, jeg  og mine uggs. Jeg kaster de i søpla, etter en dag eller to tas de ut av søpla. Det kan kanskje være av den enkle grunn at jeg skal ut med bosset, hente post o.l. 

Bruksområdet i dag er litt begrenset. Som jeg nevnte over kan det være ut med bosset og hente post. Innimellom får de være med på litt lengre turer som en kjapp tur i butikken, eller at jeg skal kjøre sønnen min en plass. De ble vel mer vist frem før.

Når det blir litt varmere i været, er det en sann nytelse å gå barbent i de. Nå som dere ser på bilde har mine også fått automatisk lufting, Det kan jo det både være fordeler og ulemper med.

Akkurat nå når jeg sitter her og skriver dette innlegget, tenkte jeg at nå var det på tide å bli kvitt de. Men kjenner at jeg har en sterk uvilje mot det. Så jeg får vel tenke en dag og to på det. Kjenner jeg meg rett, er det kanskje klart for det vanlige mnd. ritualet ……

 

 #sko #uggs #mote 

32 kommentarer

Siste innlegg