Virker jeg så desperat?

I ukene som har gått har jeg fått en hel del henvendelser eller venneforespørsler på facebook. Det er jo hyggelig i grunnen, og litt spennende når det står og blinker i headingen.

Ivrig klikker jeg meg inn, for jeg er jo litt av den nysgjerrige typen da vet du.

Opp kommer enten flotte damer, eller kroppsbilder av lettkledde damer. Sistnevnte blir jo lett klikket på “Slett venneforespørselen” med en gang. Men de som i grunnen har et fint profil bilde, for damene er jo flotte, de må jeg inn å se om jeg kjenner. Har sett at de ikke er fra min kant av landet, dermed leser jeg på profilen…. ja det er jo slik at jeg rødmer langt uti hår tuppene. Det er rett og slett ikke måte på hva de kan tilby.

Bare i dag har jeg takket nei til 3 slike forespørsler.

Jeg sitter her og tenker. Hvordan kan de finne meg i jungelen av personer på facebook? Og hvordan kan det ha seg at jeg blir “bombandert” med slike venneforespørsler? Trodde ikke helt at jeg var målgruppen for disse jentene?

Har jo vært sigel i noen år nå, men må vel si at det er vel ikke helt dette jeg er ute etter. Men tankene svirrer jo.  Er det kanskje  i tilfelle jeg skulle være interessert? Eller har mine aktiviteter på facebook gjort at jeg får disse? Vet jo at facebook måler det meste nå i disse dager. Men kan jo heller ikke se at mine klikk har gått i de retninger heller.

Hadde jeg i minste hatt råd til slike utskeielser, kunne det jo kanskje vært det. Men lommeboken min hadde nok ikke likt slike innhugg heller. Så jeg fortsetter jo å lure på dette. Svaret får jeg vel neppe.

Er det flere enn meg som får slike venneforespørsler? ….. jeg bare lurer.

 #hverdag #facebook #venneforespørsel 

43 kommentarer

Siste innlegg