Langfredag passer utmerket…..

Hei fininger.

Da er det ny dag og nye muligheter. Kaffen er på plass, og jeg bare sitter og nyter freden og roen. Ute titter solen frem, og jeg har fått skikkelig vårfølelsen. De siste dagene har gått så fort. Har fått gjort en hel del, og det meste til konfirmasjonen er nå klart. Det blir sikkert litt justeringer, men hovedpunktene er på plass. Så vi er ganske fornøyd her hjemme.

I dag reiser poden til faren for noen dager. Alltid litt vemodig når han drar, men på en annen side er det litt godt å være bare meg og i noen dager. Være med venner, litt turer og kanskje få begynne litt i hagen hvis været tillater det. Ja kjenner at det skal bli godt.

I går var vi på et koselig besøk hos en tante av meg som har en nydelig plass på Mosterøy, helt nede ved sjøen. Tok noen bilder, siden det var så flott. Med disse ønsker jeg dere en flott dag, håper den blir fin.

#langfredag #morgenkaffe #fridag #statistikk 

17 kommentarer

Siste innlegg