Frodiths Kles Utfordring Dag 2 – Rødt

Da har vi kommet til dag 2 av Frodiths modell utfordring. I dag var hensikten å kle oss i rødt. Hvis du ikke har fått med deg utfordringen til Frodith kan du klikke deg inn HER.

I dag har jeg vært inni skapet, over og under  for å finne noe rødt. Men neida, det var en farge som ikke jeg har benyttet særlig de senere årene ser det ut som.

Men selvfølgelig fant jeg en kreativ løsning. Hadde jo planlagt en liten velvære kveld hjemme, og siden jeg har det herligste bade hånkle du kan tenke deg, samt et mindre i den herlige fargen rødt ble dette løsningen. Er jo en kles stil dette og vil og tørr jeg påstå. Siden var jeg var midt i velvære behandlingen, med kur i hår og maske i ansiktet kunne jeg jo knipse litt.

Så da håper jeg mitt kreative antrekk går gjennom nåløyet til Frodith……..


Beklager kvaliteten på bildet, men er ikke så flink med selfie stang…..

 

#Frodithsutfordring #frodith #velvære #hun #hår#skjønnhet

40 kommentarer

Siste innlegg