Jeg gir opp Gartneryrket….

Tross om jeg har vanskelig for å innrømme det, må jeg nok bare krype til korset når det gjelder mitt lille “gartnerprosjekt”.

Jeg kjøpte nemlig en eske som var komplett med 3 urner, frø og jord. Tenkte jo at jeg skulle ha min lille kjøkkenhage. Tanken var jo god.

Men etter tre uker, ser de ut akkurat som når jeg sådde de. Null tegn til liv. Vanning og slik har jeg gjort helt etter bruksanvisningen denne gangen. Det skjer ikke alltid ser du, men har vært veldig nøye nå.

Kikker jeg på fingrene mine er de ikke grønne i det hele tatt, så det kan jo være grunnen. Trodde jo de skulle bli det med årene, men så feil kan jeg ta.

Må nok bare fortsette med å kjøpe urtene mine ferdig på butikken. Ingen selvhøsting fra egen hage her i gården. Vel, hvis det ikke skjer et mirakel da.

Så ja. Er vel på jakt etter en ny hobby … som kan passe meg:)

#hobby #urter #gartner #pintrest

20 kommentarer

Siste innlegg