Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 18

Hei, da kommer oppsummeringen av uken min.

Det ble en rolig start. Tror jeg måtte ta meg litt inn igjen etter forrige ukes aktiviteter med konfirmasjon. Men ca. fra midten av uken våknet jeg litt til liv igjen, og når sommeren tittet innom oss ble det en helt fantastisk. Avsluttet uken med å være gjest i en konfirmasjon, godt selskap, god mat og drikke. Været kom seg utpå dagen, så dette var en flott konfirmasjonsdag.

Hele uken har Frodith utfordret meg og mange andre til å kle oss i forskjellige farger. Kom i mål, tross om jeg måtte nok innse at jeg ikke har alle regnbuens farger i skapet. Hm. kanskje blir det innkjøp på litt mer fargerike klær fremover?

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Torsdagens lunch på takterrassen til Comfort Hotel Square. Du kan lese om den HER.

Øyeblikk:

Jeg har hatt mange fine øyeblikk med min sønn på kveldene. Prat og hygge, det er koselig og blir gjemt i hjertet.

Nedtur:

Når jeg fant ut på mandag at jeg hadde veldig få bilder fra konfirmasjonen og av sønnen min. Fikk over noen flotte bilder som søskenbarnet hans hadde tatt, men synes allikevel det var litt lite.

Flause:

Ikke noen flauser – litt imponert her.

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

Jeg blir så imponert over personer som kommer opp med geniale ideer. Jeg var på boligmessen på lørdag, og der var det en stand som hadde bordplater som en kunne legge på eksisterende bord for å få de større. Du kan lese om det HER.

Trening:

Litt mindre aktivitet denne uken. Jeg har vært på to spinningtimer, samt 3 småturer. Kommer sterkere tilbake.

Innkjøp:

Har kjøpt meg tre singleter, samt en herlig kose fleece genser.

Tok bilde av et bilde som hang på Boligmessen. Dette var mulig å få i hvilke størrelse en ønsket.

 

#øyeblikk 

20 kommentarer

Siste innlegg