Lørdagstanker…. og litt værsyk…

Hei fininger, og god morgen.

Kaffen er i koppen, og jeg sitter her litt forundret over dette været. I går hadde vi strålende sol, og i underkant av 20 grader. I dag våknet jeg opp til regn. Jeg vet det er ganske lurt å sjekke værmeldingene, spesielt i en tid med så vekslende vær. Men, men.

Lekte faktisk med tanken på Prekestolen i dag, men har slått den fra meg. Blir ikke den samme kosen i dette været. Kanskje i morgen?

Jeg har sittet her og kost meg med innlegget til Frodith og catwalken hennes. Du kan sjekke ut innlegget hennes HER. Det er verdt å ta en titt. Kanskje du kan være med ved hennes neste utfordring?

Her blir det nok en rolig dag i dag. Litt rydding i heimen, trening og henting av litt utlånt dekketøy. Blir sikkert og litt sutring for turen jeg ikke tar, tross om det er selvvalgt.

Ønsker dere en flott lørdag, regn eller ei. Legger ved et lite bilde fra i går når jeg kjørte poden til båten.

#værsyk #familie#lørdag 

26 kommentarer

Siste innlegg