Livet er herlig……

Å for en tid er inni nå dere.

Ja det er søndag, og søndagsmorgen. Den beste tiden på døgnet for meg. Får jeg en rusletur i tillegg, og selvfølgelig den vanlige kaffekoppen etterpå, ja da smiler jeg.

På turen i dag tenkte jeg over hvor heldig jeg er. Tenk å kunne vandre rundt, kjenne solstrålene og bare snuse inn den herlige lufta av sommer. Enda tidlig, så lufta var litt skarp, spesielt her på kysten.

Trær og blomster viser sin fineste pakt. Ja det er nydelig.

På disse turene mine får jeg også fundert og tenkt. Jeg er kanskje en person som innimellom tenker litt mye, drømmer og legger planer. Kjenner at jeg trenger disse turene for å sette litt ting i perspektiv.

I dag skal vi på et koselig besøk, og siden jeg her om dagen kjøpte inn egg, tross om vi hadde skapet fullt. Ja da blir det kake. Har fundert litt på å prøve en ny vri som jeg ikke har prøvd før, så da blir det kanskje deling senere hvis det blir vellykket. Nevnte til poden at det blir kake, og da spør han om det er på grunn av alle egga vi har… hihi. Kan jo ikke nekte for det……

Ønsker dere en fantastisk søndag. Kos dere, og husk det er lov å spise kake……..

#sommer #sommermorgen #søndag #søndagstanker #Hafrsfjord #stavanger #Rogaland #familie #barn #familieogbarn #ungdom #mamma #mor #foreldre #tanker 

32 kommentarer

Siste innlegg