Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 26

Denne uken har vært helt fantastisk. Feriedagene i Santorini, samt at det alltid er herlig å komme hjem. At været var bra både fredag og lørdag gjorde jo hjemkomsten ekstra fin.

Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

Det var nok å få leve et lite “luksus” liv i Santorini når jeg bodde i den herlige landsbyen Firostefani. Beliggenheten var hentet ut fra en billedbok, utsikt, solnedgang og trange smug. Helt fantastisk.

Øyeblikk:

Etter noen dager i Firostefani tilbragte jeg siste dagen i Perissa. Når jeg ankommer hotellet kommer hotelleieren og gir meg en kjempeklem og sier at det var kjekt å se meg igjen. En spesiell følelse når en føler at noen er glad for å se deg igjen.

Nedtur:

Har i grunnen ikke hatt noen nedturer. Følte at det var trist å forlate Santorini etter en herlig uke, men så synes jeg igjen at det var herlig å komme hjem igjen.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

En person som jeg vil trekke frem her er en 70 år gammel engelsk dame som jeg traff på tur til The White og The Red Beach. En riktig fargeklatt og godheten selv. Vi tilbragte noen timer sammen, og når jeg tenker tilbake på de timene sitter jeg og smiler.

Trening:

På selve ferien ble det mye trasking, så jeg tar det som litt trening. Ellers har jeg fått en spinning time og en styrketime. Nå er det full opptrening til Trolltunga.

Innkjøp:

Er jo nesten litt flaut å si at jeg ikke har handlet noe særlig, tross ferietur. Kjøpte meg et smykke og en ring som er laget av lava.

Nyhetsbildet:

Jeg har skikkelig tatt ferie fra alt, så her er jeg nesten blank. Må nok begynne å ta del i livet igjen:)

Ønsker dere en flott uke.. og jeg ser frem til onsdag for da kommer helten min hjem fra ferie:) Må si at jeg har savnet ham noe veldig:)
 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg