Jeg har sommerfugler i magen i dag……

God morgen dere.

Ja i dag har jeg rett og slett sommerfugler i magen. Tenk, to uker har gått siden poden reiste på ferie, og i dag kommer han hjem.

Det er merkelig, tross om han for det meste er hos meg blir det veldig tomt når han drar, enten på ferie eller i helgene. Det mangler liksom noe.

Nå må det jo sis at jeg har hatt noen fantastiske uker, da jeg selv også har vært på ferie. Men savnet. Det er der alltid.

Jeg er litt kry av meg selv også. Tross om jeg hele tiden lurer på hvordan han har det, har jeg slått meg til ro med at hvis jeg ikke hører noe, så har han det bra. Har kun sendt noen få meldinger. Fått korte svar tilbake som ok, er glad i deg osv. Men det gjør ikke noe. Jeg vet at han har det bra, og det er det som er viktigst.

Så i dag blir en god dag, det bare vet jeg liksom. Til og med sol her i Stavanger, det er ikke verst:)

Ønsker dere også en flott dag.


 

#familie #mamma #savn #foreldre #barn #ungdom #ferie #familieogbarn

 

22 kommentarer

Siste innlegg