Frodiths utfordring, DAG 1 – blomster

Hei fininger.

Da er Frodith i gang igjen. Nye utfordringer, og det er så kjekt.

Hun har gått rundt og vært litt hemmelighetsfull noen dager nå, men endelig klarte hun ikke å  holde seg lenger. Lurer du på hva hun har på gang, og kanskje du har lyst å være med? Klikk deg inn på innlegget hennes HER.

Første dag ut, og i dag var utfordringen Blomster.

Tilfeldigvis kom jeg over denne skjønne blomsten i dag.

Det vil si i løpet av ferien hadde jeg to planter som ikke hadde klart seg så godt. Jeg satt dem litt til side på terrassen for å hive de. Men når jeg så denne ensomme blomsten under alt det døde så klippet jeg den ned.  Planten har til og med noen nye knopper, så jeg regner med at med litt pleie så kommer den til å bli kjempeflott igjen.

Legger også ved et før bilde, når den sto klar til å hives.

#frodiths #utfordring #blomster

 

14 kommentarer

Siste innlegg