Frodiths Utfordring, DAG 4 – REGN

Hei fininger.

Da har vi kommet til dag nr. 4 i Frodiths sommerutfordring. Ønsker du å se litt nærmere på hva den sprelske damen har funnet på nå, eller har du kanskje lyst å være med du også? Da klikker du bare HER.

På denne dag, dag 4 i utfordringen er temaet regn. Jeg er vel en av ekspertene på området siden jeg bor i et av vårt lands mest regnfulle området, nemlig Stavanger.

Vi har hatt noen dager med regn nå kan du si. Jeg har ikke tatt så mye bilder av disse dagene, eller av regnet, men tenkte jeg prøver meg igjen på et lite minne fra første dag fra Norges ferie i fjor. Da ble dette bildet tatt, og jeg kalte det regndansen. Om det virket, var vel så som så, men vi hadde nå noen fine dager etter det. Tok dog litt tid, noen få dager tror jeg.

Så til alle dere som befinner dere på Vestlandet, og selvfølgelig andre plasser det regner nå, denne er til dere:

Sol, sol kom igjen. Solen er min beste venn.

Vekk med skyer, paraplyer. Stopp nå opp å regne….  

 

#frodiths #utfordring #regn  #dag4 #vestlandssommer #regndans #ferie

26 kommentarer

Siste innlegg