Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 29

Enda en uke har gått. Disse ukene går litt for fort synes jeg, og skulle ønsket at vi kunne stoppet tiden innimellom. Men jeg har hatt en fin uke, og når det er sommer og ferie er det bare helt perfekt.

Her kommer mitt overblikk over forrige uke:

 

Høydepunkt:

Turen vår til Trolltunga blir ukens høydepunkt. Fantastisk tur, og ikke minst følelsen etter gjennomført tur. Du kan lese om turen HER.

Øyeblikk:

Det er litt spesielt med bilturer med sønnen. Da snakker vi om løst og fast, og denne uken kjørte vi fra og til Odda. 3-4 timer hver vei, og ja det var noen herlige stunder.

Nedtur:

På turen til Trolltunga fikk jeg veldig vondt i beina eller tærne de siste km. Jeg stålsatte meg, og det gikk greit. Du kan lese om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Her putter jeg på hele tur gjengen vår til Trolltunga. Så stolt av hele gjengen, og vi hadde en fantastisk tur. 

Trening:

Utenom Trolltunga turen har det blitt en spinningtime og en styrketime.

Innkjøp:

Fjellsko til sønnen pluss en del strømper til turen.

Nyhetsbildet:

Jordskjelvet på Kos og i Tyrkia. Mine tanker går til de berørte her. 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg