Å grue seg tar tid

Hei dere.

Da var det lørdag, og den beste tiden på dagen… morgenen. 

Noen kaffekopper har jeg hatt, men jeg har også vært veldig effektiv. Halve huset er regngjort allerede, så dermed har både jeg og vaskekosten svingt oss i morgentimene. 

Det har i grunnen vært planen min hele uken, og jeg har grudd meg. Det er som du sikkert skjønner ikke det kjekkeste jeg vet.

Jeg går i samme fellen, om igjen og om igjen. Jeg går å gruer meg, og det tar faktisk mer tid enn selve handlingene. Har dere det slik også?

Resten av dagen har jeg ikke de store planene. Må nok lufte meg litt, men ellers blir det å lage noe godt til kvelds som vi kan kose oss med. Tror det faller på pizza i dag, som det pleier når poden er hjemme.

Ønsker dere en fantastisk dag – kos dere.

Bildet viser været i dag – regn og skikkelig høst. Dermed en perfekt dag for husarbeid:)

#høst #husarbeid 

12 kommentarer

Siste innlegg