Høstferiens utskeielse…….

Hei dere.

Høstferien går mot slutten, og tross om jeg gjerne skulle hatt meg fri har jeg så lite ferie igjen at jeg må spare den til julen. 

Poden springer jo her i dørene, men tror ikke han merker så mye til at jeg er på jobb, siden mye av den tiden er “sove” tiden hans.

Her for noen måneder siden oppdaget vi Randaberg Kebab. De holder jo selvfølgelig til i Randaberg Sentrum, og serverer de herligste kebabene du kan tenke deg. I tillegg har de veldig bra service.

Jeg var litt i tvil første gangen, men når jeg etter endt måltid skulle ønske at det var mer…. ja da er det bra.

Når han  i går skulle få velge hva vi skulle ha til middag, ble min kokkelering valgt bort til fordel for kebab. Tja, enkelt for meg, og i grunnen gledet jeg meg.

Tross om maten er god, foretrekker jeg å ta den hjem av den enkle grunn at lokalene er litt kalde. 

Så i går ble det enkelt, men godt. 

Ikke så ofte det blir bestilt mat her hjemme. Men de få gangene vi gjør det er det herlig. 

Har dere noen utskeielser dere gjør innimellom? 

#randabergkebab #mat #familie #familieogbarn #ungdom

20 kommentarer
    1. Man må kose seg litt også..og ja..vi skjeier som regel ut med pizza da jeg ikke liker kebab..Ha en god ny dag!

    2. Kebab er godt det, men av en eller annen merkelig grunn liker jeg meg ikke i kebab lokalene. Jeg tror det har litt med intensiteten i miljøet å gjøre. I alle fall fra dem jeg vanker i. Og enkelte plasser føler jeg ikke at jeg får det riktige smilet. Likevel har jeg en favorittkebabplass, som jeg bruker når det passer sånn 🙂 Det er ikke så ofte da.
      Jeg er ganske “flink” til å skeie ut i lunsjtid. Da slår jeg gjerne to fluer i en smekk hvis jeg er nede i sentrum, og bestiller meg en fyldig lunsj 🙂 Det blir jo også da dagens middag. Så spiser jeg heller et lettere måltid når det nærmer seg kvelden 🙂
      For meg er det bedre enn å lage maten selv når jeg er alene. Ikke blir det så mye dyrere heller. Energien jeg bruker på å lage mat, er mer kostbar enn pengene den koster på en restaurant for meg 🙂
      Kos med litt utskeielser i lag med poden da 🙂 Og enig i at det er koseligere å spise hjemme enn i kebabsjappa 😀

    3. Eva: Ja det er kjekt. Tross om jeg synes det er koselig hvis vi går ut og spiser – noe ikke han vil så ofte kan du si:) Ja merker og det når han er hos faren at det å kokkelere blir det lite av. Så den forstår jeg:)

    4. Vi skeier ut med sushi .. ganske ofte! Dyrt og dritgodt! Ønsker jo at det aldri tar slutt.. Så god ut denne her også. Ikke mange kebaber jeg har spist i mitt liv egentlig.. Ha en fin dag.

    5. Så sabla godt ut =D ..har nok noen utskeielser, ja..spesielt på en sykt god hamburger de kaller “Bjerkvikingen”..(som da kun er å få kjøpt på et sted som heter Bjerkvik) Men det er ikke SÅ ofte jeg kjøper den, da..4-5 ganger i året, kanskje.. =D

    6. Den kebaben så kjempegod ut 🙂 Kjempekoselig å skeie ut en gang i blant 🙂
      Husker min første kebab jeg smakte på en kebabrestaurant i Oslo. Restauranten het for Lille Sjef. Den kebaben var kjempegod 🙂
      En annen gang skulle mannen min og jeg kjøpe en kebab på en kebabrestaurant i Oslo. De som jobbet der snakket så dårlig Norsk. Mannen min bestilte en vanlig kebab, og jeg skulle ha en kylling kebab. Han poengterte tydelig og klart kyllingkebab. Vi kom opp i leiligheten til kusinen min og jeg skulle ta et tygg. Det var ikke akkurat kyllingkebab jeg hadde fått, men chillikebab! Den var sterk, og jeg måtte helle på en halv flaske rømmedressing for i det hele tatt klare å spise den 🙂
      Det er høstferie for skoleelevene her i Trondheim også.
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg