Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 44

En ny uke å se tilbake på, og som vanlig har den gått I rekordfart. Lurer egentlig på hvor dagene og kveldene blir av.

Uken har mer gått I det vanlige, men det er jo det som er livet som regel, er det ikke? Helgen har jeg gjort minst mulig, og det vil si at jeg har vært mye hjemme. Klarer jo ikke helt å sitte I ro, så jeg har fått gjort litt I huset. Veldig herlig I grunnen.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Hadde en flott tur til Flesland på torsdag. I grunnen er ikke det stort I seg selv, men det var kjekt å se den Nye flyplassen. Gratulerer Bergen – det var en stor forandring, og det var blitt veldig fint.

Øyeblikk:

Hele helgen har vi hatt avslappning, jeg og poden. Vi har nå gjort noe, men klokken har fått være klokke. Tross om han har vært med kammerater, sprunget en del ute har det alikevel vært tid til noen koselige stunder. Disse er gull verdt.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Igjen er det jo helt fantastisk. Begynner å bli ganske så god til å ikke ha flauser nå.

Trening:

Merker at når det er litt roligere uker får jeg trent litt mer. Det har vært en uke med tre spinningtimer, en Pilates time samt noen turer I nærmiljøet. Holdt nesten på å glemme tirsdagen med Halloween. Opp og ned trappen hjemme for å åpne døren. Herlig med så mange som stakk innom oss av troll og andre skumle skikkelser.

Innkjøp:

Ingen handel denne uken.

Hendelser som jeg vil trekke frem:

De forferdelige terror angrepene. Mine tanker går til alle involverte, familie og venner. Det er så trist og så uforståelig at det er mulig å utføre slike handlinger.

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

8 kommentarer

Siste innlegg