Bursdagsbarnet nesten i sjokk….

Hei dere.

I går hadde jeg faktisk bursdag. Et år eldre. Klokere har jeg sikkert også blitt.

Jeg er i grunnen ikke en som liker så godt å feire meg selv. Dermed prøver jeg så godt som det lar seg gjøre å la dagen gå sin gang, og prøver ikke å lage så mye ut av den. Gjør meg kanskje litt usynlig. Ja på en måte gjør jeg vel det.

Å være på facebook gjør det jo ikke så enkelt å glemme, og jeg blir jo glad for hver en gratulasjon. Det varmer, tenk at noen tar seg tid til å gratulere. 

Hadde tenkt at det skulle være en rolig kveld. Kake og is hadde vi, tross om det var litt i meste laget for oss to.

Vi satt oppe og snakket og koste oss da vi hørte noen smålyder nede. Litt usikker på hva det var for det var noen knaselyder som vi ikke helt klarte å plassere. Poden ropte ut: Mamma jeg tror det er brann!

Ja jeg fikk fart på meg, med hjertet i halsen. Tror ikke jeg har sprunget så fort ned trappen før. Tenkte i grunnen på tørketrommelen som var på. Når jeg runder hjørnet til inngangsdøren og vaskerommet hopper noen venninner av meg frem. Jeg tror nok at jeg så ganske så forskremt ut. 

Så da ble det et lite bursdagsselskap på meg likevel da. Må jo nevne at tidligere på kvelden var det også ei annen venninne innom i døren.

Når jeg vet at noen tar seg tid i mellom kjøring av barn, rett fra jobb og i en travel hverdag å komme innom for å  gratulere, ja det varmer. Føler meg takknemlig og veldig heldig. Så tusen takk for at dere tok dere tid. Jeg setter utrolig pris på dere:)

Så fikk jeg jo litt presanger da. Veldig kjekt:)

#bursdag #godevenner #takknemlig

32 kommentarer

Siste innlegg